Co musisz zrobić, to określić, które miejsce jest najlepsze dla twojej firmy i upewnić się, że wykorzystujesz wszystko, co masz do zaoferowania. Jedynym problemem dla przedsiębiorstw wykorzystujących media społeczne i inne sposoby komunikacji w internecie, jest to, że nie doceniają technologii, która jest do ich dyspozycji i nie korzystają z niej tak jak należy. Media społeczne pozwalają na łamanie tradycyjnych barier w komunikacji z klientami i zamiast pozwalać rozwijać „relacje” angażują się w nie i rozmawiają z nimi bezpośrednio. Dla udanej kampanii, potrzebujesz rozwiniętą strategię. Poświęć trochę czasu na zapoznanie się z technikami marketingu online i zbadanie obszarów swojej działalności, którą chcesz promować i rozszerzać. Należy pamiętać iż nie każdy produkt jest odpowiedni do prowadzenia kampanii za pomocą mediów społecznościowych, mimo to media społecznościowe doskonale nadają się do obustronnej komunikacji między firma, a klientem i pozwalają nie tylko na obustronna komunikacje, ale również na badanie rynku i opinii klienta na temat obecnych i przyszłych produktów i usług danej firmy.